ЗАМОВЛЕННЯ

Ми створюємо всі умови для комфортних покупок для мам і тат з усієї України. Замовлення в нашому магазині легко можна зробити, вибравши один з наступних методів:

  • Замовити через Корзину на сайті
  • Замовити зворотній дзвінок
  • Написати нам на Вайбер/Телеграм 066 128 0187
  • Зателефонувати менеджеру за номерами: (050) 334-40-44, (067) 447-42-91, (073) 017-27-44
  • Написати нам на електронну пошту info@twins.ua

Всі ті ж методи доступні для оптових замовлень. Звертайтеся до нас сміливо будь-яким зручним для вас способом! Відсутня мінімальна сума замовлення, але замовлення вартістю до 500 грн надсилаються по повній передплаті.

ОПЛАТА

Оплатити покупку на сайті twins.ua можна наступними способами:

  • Онлайн-чекаут через корзину, за допомогою платіжної системи LiqPay
  • Онлайн на картку за допомогою Sendmoney
  • На картку через зручний для вас термінал або бокс
  • Переказом на розрахунковий рахунок Twins
  • Післяплатою за допомогою служб доставки
  • Готівкою кур’єру при умові доставки по м. Луцьк

Ми дуже вдячні за ваш інтерес до наших товарів і просимо врахувати наступні моменти при оплаті:

  • Накладений платіж доступний для всіх категорій товарів, для великогабаритних товарів, такі як коляски, ліжка – ми працюємо з повною або частковою передоплатою, як і всі магазини дитячих товарів.
  • Нюанси оплати можна уточнити у менеджера по телефону при оформленні замовлення (див. Розділ Замовлення).
  • Ми користуємося безпечними способами оплати і робимо все, щоб попередити будь-які непорозуміння, тому просимо вас зберігати квитанції, чеки, скріни, е-мейли з підтвердженням оплати до моменту отримання товарів і протягом 14 днів з моменту покупки.
  • Також просимо врахувати, що електронні або банківські системи мають свій термін зарахування грошей, і якщо надходження коштів буде  затримуватися з причин, які від нас не залежать, просимо вас не панікувати. Як тільки ми отримуємо оплату – до 15:00 – ми в той же день відправляємо товари, якщо оплата прийшла після 15:00 – посилка готується на відправку на наступний день.

ДОСТАВКА

Доставка дитячих товарів повинна бути швидкою як доставка піци! Тому ми пропонуємо вам доставити ваше замовлення за 1-3 дні однією з швидких і надійних служб доставки:

  • Нова Пошта
  • DPD
  • Міст Експрес
  • Кур’єрська доставка по м. Луцьк

ВАЖЛИВІ УМОВИ КУР’ЄРСЬКОЇ ДОСТАВКИ ПО М. ЛУЦЬК:

  • Доставка за 1 день можлива при наявності повної комплектації вашого замовлення, в іншому випадку – вам зателефонує наш менеджер.
  • Доставка замовлення здійснюється до вашого будинку, вартість розраховується окремо.
  • В обов’язки кур’єра входить перевірка комплектації та цілісності замовлення, а підйом товару на поверх і його збірка розраховуються окремо.

УМОВИ БЕЗКОШТОВНОЇ ДОСТАВКИ:

  • Будь-яке замовлення вартістю понад 5000 грн доставляється Новою Поштою безкоштовно.
  • Будь-яке замовлення вартість понад 1000 грн доставляється кур’єрською доставкою по м. Луцьк безкоштовно.

ДОДАТКОВІ УМОВИ ДОСТАВКИ СЛУЖБАМИ ДОСТАВКИ:

  • Термін доставки – 1-3 дні в будь-яку точку України.
  • Після формування і відправки вашого замовлення, ми повідомляємо вам номер транспортної декларації.
  • Для отримання замовлення, ви повинні мати номер декларації та паспорт або інший документ, що засвідчує вашу особу.
  • Вартість доставки формується службою доставки, виходячи з габаритів, ваги, а також об"єму товару, відповідно до тарифів перевізника.
  • Послуги служби доставки ви оплачуєте при отриманні свого замовлення, після перевірки комплектації і цілісності вантажу безпосередньо в точці видачі.

Умови повернення та обміну:

Згідно із законодавством України, товар підлягає обміну протягом 14 днів з дня покупки, за умов якщо:

  • товар знаходиться в тому вигляді, в якому був доставлений;
  • товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, не ушкоджена упаковка;
  • товар не входить в список товарів, що не підлягають обміну або поверненню, затверджений Кабінетом Міністрів України;
  • в разі обміну та повернення вартість доставки оплачується клієнтом;
  • якщо було доставлено бракований товар або такий, що відрізняється від замовленого;
  • вартість повторної доставки оплачує інтернет-магазин;
  • товар підлягає обміну, поверненню або гарантійному ремонту в разі надання декларації перевізника або зазначення номера декларації і гарантійного листа.

Twins попереджають, що характеристики товару, наприклад, кольору, можуть відрізнятись на сайті від тих, що ви отримаєте, через особливості налаштування кольорів монітора, тому такі деталі необхідно уточнювати при підтвердженні замовлення, як і усі принципово важливі для вас характеристики товару перед оформленням замовлення.

Перевіряйте якість отриманого товару до виходу з точки видачі. Після того, як почалася експлуатація, товар не підлягає поверненню та обміну, а тільки гарантійному ремонту згідно ЗУ “Про захист прав споживачів”.